Saturday, February 16, 2008

Nya människor...

Att träffa nya människor är bland det roligaste som finns!
Men att ta klivet in i den där hytten med öppen dörr eller sätta sig vid det där bordet där det sitter (antagligen) trevliga men för dig okänt folk är inte alltid lätt.
Det är jättelätt att följa med samma gamla vanliga, att bara sitta med sin familj, sin trygghet
och att inte ta risken att faktiskt träffa underbart trevliga människor!
I helgen hoppade jag in i hytten och satte mig vid bordet.
Jag känner mig rikare
Rikare på människor
varje människa man hälsar på ger ett intryck,
ett nytt sätt att se på saker och ting.
Jag är glad.

Jag är också glad för de där trygga i mitt liv, familj och vänner
De är nog dem som gör så att man tar risken att träffa fler underbara människor.
I LOVE YOU ALL

1 comment:

Mellan med mellis said...

Du är ju så skön!
Ja människor gör varandra rikare
:-)